П'ятниця, 17.05.2024, 09:20
Вітаю Вас Гість | RSS
Головна | | Реєстрація | Вхід

Головна » 2009 » Липень » 16 » Звіт про роботу зі зверненнями громадян за 6 місяців 2009 року
Звіт про роботу зі зверненнями громадян за 6 місяців 2009 року
15:25
 «Зверненням громадян особлива увага»
На виконання Конституції України, Закону України «Про звернення громадян», відповідних Указів Президента, інших нормативних документів, що регламентують роботу зі зверненнями громадян, райдержадміністрацією здійснюється належна робота щодо забезпечення реалізації громадянами конституційного права на звернення.
За 6 місяців 2009 року надійшло 97 звернень з них 67 письмових, 30 на особистому прийомі. У порівняні з 6 місяцями 2008 року передбачається тенденція щодо зменшення письмових звернень в 2009 – 67(2008 – 140), на особистому прийомі в 2009 – 30 (2008 – 73). За окремим графіком здійснюється прямий телефонний зв’язок з населенням району «Гаряча лінія».
За 6 місяців 2009 року до райдержадміністрації надійшло 12 колективних звернень, що на 6 звернень більше  порівняно з 2008 роком (81).  Майже всі вони стосуються земельних питань,   комунального та дорожнього господарства. Більшість звернень  розглянуті комісійно з виїздом на місце із залученням заявників. Заявники одержали обґрунтовані відповіді. Однією з  причин виникнення колективних звернень громадян, є  недосконалість чинного законодавства по земельних питаннях,  неналежне інформування та недостатнє фінансування малозабезпечених верств населення по соціальних програмах та інше. Кількість повторних звернень порівняно з минулим роком зменшилась, насьогодні повторних звернень 2009 рік  (1)  проти  2008 рік (2).
Зменшилась кількість звернень громадян до органів вищого рівня:
 Секретаріат Президента 2009 рік (6)  проти 2008 року  (10);
 Облдержадміністрація 2009 рік  (4) проти  2008 року  (12);
 Апарат Верховної Ради 2009 рік  (0)  проти 2007 року  (1);
Від редакції газет 2009 рік (1) проти 2008 року (2);
Секретаріат Кабінету Міністрів  2009 рік  (4)  проти 2008 року  (9)
Більшість з них дублетні звернення, заявники одночасно звертаються з одним зверненням до багатьох органів влади в тому числі і до органів влади вищого рівня. Також звертаються громадяни з певними розладами психічного здоров’я.
Робота органів державної виконавчої влади та місцевого самоврядування направлена на виконання загальнодержавних програм щодо соціального захисту інвалідів, ветеранів ВВВ, багатодітних родин, одиноких, інших малозабезпечених верств населення. В управлінні праці та соціального захисту населення  райдержадміністрації працює громадська приймальня. ЇЇ діяльність направлена на покращення поінформованості населення про види соціальної допомоги, спрощення процедури одержання допомоги.    
Згідно з ст.ст. 14,15,16 Закону України «Про звернення громадян» особлива увага приділяється вирішенню проблем, з якими звертаються ветерани війни та праці, інваліди, громадяни які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи, багатодітні сім’ї, одинокі матері та інші громадяни, які потребують соціального захисту та підтримки. За звітний період до райдержадміністрації надійшло 31 звернення від пільгової категорії, з них:1- від інваліда Великої Вітчизняної війни ІІ групи, 3- звернення  від інвалідів зору, 15- від ветеранів праці та пенсіонерів. Майже всі звернення задоволено. Зазначеним категоріям заявників надана матеріальна допомога.
Щомісячно в структурних підрозділах  райдержадміністрації, головний спеціаліст відділу юридичного забезпечення по роботі зі зверненнями громадян райдержадміністрації здійснює  перевірки стану виконання доручень, наданих місцевим органам виконавчої влади за результатами розгляду звернень громадян Президентом України, Кабінетом Міністрів України, Секретаріатом Верховної Ради України,  облдержадміністрацією.
В райдержадміністрації постійно проводиться робота по забезпеченню кваліфікованого, неупередженого, об'єктивного і своєчасного розгляду звернень громадян, з метою оперативного вирішення порушених у них питань, надання у встановлені законом строки письмових відповідей авторам звернень за наслідками їх розгляду. Здійснюються виїзди у виконкоми сільських рад з метою надання методичної допомоги щодо роботи із зверненнями громадян.
Щоквартально голові райдержадміністрації подається інформаційно-аналітична довідка про стан роботи зі зверненнями громадян, що надійшли до райдержадміністрації. Постійно проводиться роз’яснювальна, лекційно-пропогандистська та просвітницька робота, спрямована на усунення причин, що породжують звернення.
Питання роботи зі зверненнями громадян розглядаються на засіданнях колегій, апаратних нарадах райдержадміністрації.
На сторінках місцевої газети «Смілянські обрії», місцевому радіо, веб-сторінці райдержадміністрації надаються узагальнені матеріали щодо організації роботи із зверненнями громадян, графіків особистого прийому громадян посадовими особами.


 
Головний спеціаліст відділу
юридичного забезпечення                                                                           Мотуз О.А.


Переглядів: 733 | Додав: vpolit | Рейтинг: 0.0/0 |
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Хостинг від uCozCopyright Смілянська райдержадмінстрація; 2024
Каталог україномовних сайтів a d d . i n . U A Украина онлайн