П'ятниця, 15.11.2024, 13:37
Вітаю Вас Гість | RSS
Головна | | Реєстрація | Вхід

Головна » 2011 » Лютий » 10 » Звернення громадян - особлива увага
Звернення громадян - особлива увага
10:17

       За 2010 рік  надійшло 381 звернення,  що на 170 звернень більше у порівнянні з аналогічним періодом 2009 року.
      З них письмових звернень  2010 –219(2009-155), що на 64 більше ніж у 2009 році та   на особистому прийомі 2010 – 162(2009- 56), що на 106 звернень більше ніж у 2009 році. 
Зростання кількості звернень громадян протягом ІІ – ІІІ кварталів 2010 року відбулося за рахунок збільшення кількості звернень громадян, розглянутих на особистих прийомах керівництвом райдержадміністрації.
     Звернення розглядаються об’єктивно, всебічно і вчасно, забезпечується поновлення прав, порушених внаслідок недотримання вимог законодавства, невідкладно вживаються заходи щодо припинення неправомірних дій, заявникам надаються обґрунтовані, вичерпні відповіді. Своїм конституційним правом на звернення скористалися  1135 осіб.
   За  2010 рік  з центральних органів влади на розгляд до райдержадміністрації надійшло 96 звернень громадян або 25% від загальної кількості звернень та на 44 звернення більше ніж у 2009 році(52).
      На початку 2010 року кількість звернень громадян до органів вищого рівня була стабільною і майже не відрізнялась від 2009 року, та з наближенням  виборів  кількість таких звернень зросла.   Після закінчення виборчої компанії кількість звернень до вищих органів влади зменшилась, але в порівнянні з 2009 роком  кількість звернень залишається вищою:
Апарат Президента 2010 рік (13)  проти 2009 року  (12);       
Облдержадміністрація 2010 рік  (29) проти  2009 року  (9);   
Апарат Верховної Ради 2010 рік  (4)  проти 2009 року  (3).
Від редакції газет 2010 рік (2) проти 2009 року (2).
Секретаріат Кабінету Міністрів України за 2010 рік (24) проти  2009 року (28)
     Протягом останніх  5 місяців 2010 року  відслідковується тенденція щодо зростання кількості звернень громадян до обласної державної адміністрації -22 звернення. В основному питання стосуються ремонту доріг, земельних питань, матеріальної та медичної допомоги.  1 звернення залишилося на контролі облдержадміністрації:  гр..Волинець, жительки с. Ротмістрівка, яка звернулася з питанням ремонту дороги по вул.. Матросова.
       Особлива увага приділяється вирішенню проблем, з якими звертаються ветерани війни та праці, інваліди, громадяни, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи, багатодітні сім'ї, одинокі матері та інші громадяни, які потребують соціального захисту та підтримки. 
За 2010 рік до райдержадміністрації надійшло 58 звернень від пільгової категорії, що становить 15 відсотків від загальної кількості звернень та на 19 звернень більше ніж за відповідний період 2009 року (39). З них: від інвалідів, учасників бойових дій, - 16, від багатодітних родин - 4, від ветеранів праці, пенсіонерів -36. Найчастіше в своїх зверненнях громадяни, що відносяться до пільгових категорій, порушують питання соціального захисту, забезпечення ліками, матеріальної допомоги, земельних  питань, лікування.  Майже всі звернення задоволено.
У  письмових зверненнях громадян, розглянутих у 2010 році в райдержадміністрації, порушено  456 питань, що на 222 питання більше ніж у 2009 році (234).
          2010        2009   
     Питання        2010        2009
          кількість    %    кількість    %
1.    Соціальний захист    99    21,7%    72    30,76%
2.    Аграрна політика    89    19,5%    37    15,8%
3.    Транспорту та зв’язку    58    12,7%    10    4,35 %
4.    Охорони здоров`я    15    3,2%    9    3,84%
5.    Освіта, наукова, науково-технічна, інноваційна діяльність та інтелектуальна власність    12    2,6 5%    2    0,85%
6.    Житлові питання    11    2,4%    15    6,4%
7.    Забезпечення дотримання  законності та охорони правопорядку, реалізація прав і свобод громадян    11    2,4%    3    1,28%
8.    Праця і заробітна плата    10    2,4%    6    2,56%
9    Комунальне господарство    10    2,1%    8    3,4%
           Найбільш актуальними продовжують залишатися питання
 
  Найбільше звернень надійшло від Костянтинівської(41),Макіївка(7), Балаклеївської(14), Носачівської(13), Ташлицької (15),  Ротмістрівської(23)сільських рад.
      За  2010 рік до райдержадміністрації надійшло 26 колективних звернень, що становить 6,8 відсотка від усіх звернень громадян та на 11 звернень більше ніж  у 2009 році (15) .
   Майже всі звернення стосуються  питання транспорту, зв’язку, комунального та дорожнього господарства, земельних питань. Одною із  причин виникнення колективних звернень громадян, недостатнє фінансування комунального та дорожнього господарства,зокрема ремонт доріг,   недосконалість чинного законодавства по земельним питанням
Повторних  звернень не надходило.
Надійшло 36 дуплетних звернень, що становить 10,7 відсотка від загальної кількості звернень.  Найбільше дуплетних звернень надійшло від гр.. Лавренка М.М. – 6 звернень, від гр.. Бухенської К.В. – 9 звернень,  від гр.. Трохимець К.П. – 4.
     За  2010 рік розглянуто 162 звернення на особистому прийомі громадян посадовими особами райдержадміністрації, що на 106 звернень більше ніж у 2009 році(56)
На особистому прийомі громадян за 2010 рік головою райдержадміністрації розглянуто  115 звернень, 75 з яких – на виїзних прийомах.
За період з 01.06.2010   розглянуто 133 звернення на особистих прийомах посадовими особами райдержадміністрації.
За період з 01.06.2010  головою райдержадміністрації розглянуто 106 звернень, з них на виїзних прийомах – 76.   З них задоволено – 51, роз’яснено – 58.
    Станом на 31.12.2010 в райдержадміністрації перебуває на контролі 9 звернень Питання стосуються ремонту доріг, газифікації сіл Ташлик, Носачів, підключення сільського водогону до міської водомережі с. Холоднянське.
Особистий прийом проводиться регулярно в установлені дні та години в зручний для громадян час. Графіки особистого прийому доводяться до відома громадян через засоби масової інформації та надсилаються виконкомам сільських рад для розміщення в установах та організаціях. Для забезпечення організованого  і ефективного проведення виїзних днів прийому громадян виконкоми сільських рад створюють відповідні умови: організовують повідомлення жителів населених пунктів про дату, час і місце проведення та про те, хто персонально приймає громадян.
Розпорядженням голови райдержадміністрації від 12.03.2008 №93 «Про заходи щодо забезпечення реалізації громадянами конституційного права на звернення» утворена постійно діюча комісія з питань розгляду звернень громадян, до якої  входять представники місцевих органів виконавчої влади, органів місцевого самоврядування, правоохоронних органів. Щомісячно проводяться засідання постійно діючої комісії з питань розгляду звернень громадян.  В 2010 році проведено 13 засідань постійно діючої комісії, з них 5- виїзні.
    Забезпечується щомісячне проведення Дня контролю, в рамках якого здійснюються перевірки стану виконання доручень, наданих місцевим органам виконавчої  влади Президентом України, СКМУ, СПУ. За 2010 рік проведено 23 Дня контролю.
   Проводяться перевірки організації роботи зі зверненнями громадян в структурних підрозділах райдержадміністрації та сільських радах. За 2010 рік проведено 25 перевірок структурних підрозділів, підготовлені відповідні довідки по перевірках.
    В червні – липні 2010 року  проведено звітування сільських голів  та керівників структурних підрозділів перед головою райдержадміністрації по роботі зі зверненнями громадян. Результати звітування розглянуто на апаратній нараді райдержадміністрації. За результатами звітування надано відповідні доручення щодо вдосконалення роботи зі зверненнями громадян в сільських радах.
    На засіданні колегії райдержадміністрації  2 лютого 2010 року підбиті підсумки роботи зі зверненнями громадян, в липні 2010 року   проведено звіт по роботі зі зверненнями громадян за І півріччя 2010 року, питання роботи зі зверненнями громадян двічі розглядалися на апаратних нарадах при голові райдержадміністрації. 
    На  засіданні колегії райдержадміністрації 25 листопада 2010 року детально проаналізовано доповідну записку про стан роботи зі зверненнями громадян за підсумками 9 місяців 2010 року.
    В доповідній записці зазначено про суттєвий ріст кількості звернень жителів Смілянського району до центральних органів влади(+109,52 відсотка) та на один з найгірших показників у розрахунку на тисячу населення (1,28).
     З огляду на це, перед керівниками структурних підрозділів, підприємств району, сільськими головами поставлено завдання щодо більш якісного розгляду звернень громадян саме з тих питань, які можна вирішити на місцях та суттєво покращити цю роботу.
    
Начальник відділу юридичного забезпечення,
взаємодії з правоохоронними органами,
оборонної та мобілізаційної роботи
апарату райдержадміністрації В.В.Солодухіна

Переглядів: 480 | Додав: Vita | Рейтинг: 0.0/0 |
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Хостинг від uCozCopyright Смілянська райдержадмінстрація; 2024
Каталог україномовних сайтів a d d . i n . U A Украина онлайн